کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    نصب عایق های صوتی در سقف اپارتمان ها : برای تشخیص قیمت عایق صوتی ساختمان لازم است که فاکتورهای مختلفی مورد بررسی قرار بگیرند به همین دلیل نمی توان قیمت مقطوعی برای این مصالح عنوان کرد. از جمله مهم ترین فاکتورهایی که در قیمت عایق صوتی ساختمان موثر هستند می توان به برند و کشور سازنده، جنس عایق، عمر مفید عایق، میزان ضخامت آن، میزان مقاومت در برابر رطوبت، حرارت و صدا، وزن عایق، نحوه نصب و اجرا، اشتعال زایی، ریزش ذرات آلاینده، میزان نفوذ آب و رطوبت، میزان متراژ ساختمان و … اشاره کرد. با طراحی و نصب عایق صوتی سقف به صورت روکار، بدون نیاز به تخریب و در مدت زمان اندکی با جدیدترین و بروزترین شیوه های اجرای عایق صوتی در دنیا در خدمت شما هستیم. نصب عایق روکار را در مدت زمانی اندک و پس از انجام مراحل تست صدا انجام می دهیم. مشاوره ‎ی تلفنی و همینطور حضور برای ارزیابی سقف و فضای مورد نظر شما به صورت کاملا رایگان است. با نصب عایق صوتی سقف تجربه ای متفاوت از آرامش داشته باشید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    30 مهر 1402 - 12:7
    بازدید : 45

    عرضه انواع محصولات فومی عایق حرارتی دیوار : پدیده نانوتکنولوژی در ارتباط با تغییر خصوصیت مولکولی مواد در جهت ارتقا کیفی آن ها می باشد. در واقع با به کارگیری روش هایی فواصل بین مولکول ها یا اتم های مواد را کاهش داده که با حفظ ویژگی های اصلی آن ها، خواص جدیدی از جمله سختی، عایق بودن و شفافیت را ایجاد می نماید.عایق های حرارتی نانو مواد جدیدی از فناوری نانو هستند که محافظ و عایق حرارتی مناسبی در مقابل هر سه نوع انتقال گرما (هدایت، همرفت و تابش ) می باشند. با این ویژگی که می توان از آن ها به راحتی در ساختمان های در دست بهره برداری نیز استفاده نمود و هیچ گونه تغییر ظاهری در ترکیب ساختمان ایجاد نمی کنند. این عایق ها دارای کمترین میزان انتقال حرارت در میان تمام عایق های موجود بوده و به علت مایع بودن، قابلیت اجرا بر روی تمامی سطوح ، به وسیله هر نوع ابزار رنگ آمیزی (قلم مو، غلتک ، اسپری و …) را دارند.

     
    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    29 مهر 1402 - 10:18
    بازدید : 60

    خرید انواع عایق برودتی حرارتی صوتی ساختمانی : از انواع عایق برودتی که صادرات آن ‌نیز به طور گسترده ای انجام‌ می شود عاسق آلاستومری می باشد این عایق طبق اندازه و انواع، قیمت های متفاوتی دارد. در گذشته ایران تنها وارد کننده این نوع عایقها بوده است اما امروزه توانسته به یکی‌ از صادرکننده های پر رونق عایق برودتی تبدیل بشود که‌ خود یکی از اتفاقات مثبت در جهت توسعه  و جهش اقتصادی می باشد. از عایق های آلاستومری جهت حفظ تاسیسات و بالابردن سطح‌کیفی‌ پروژه ها استفاده می شود. همچنین‌ می تواند از خسارت های سنگین به سازه ها نیز‌ پیشگیری کند.  از این عایق می توان برای عایق کاری های عمرانی و صنعتی نیز استفاده کرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    27 مهر 1402 - 12:23
    بازدید : 57

    بهترین روش‌ های عایق کاری لوله‌ های فولادی ساختمان : به منظور افزایش مقاومت لوله‌های درزدار و مانیسمان روی آنها از پوششی از فلز روی استفاده می‌شود. برای این کار لوله‌ها را در استخری از فلز روی مذاب فرو می‌برند و سپس لایه از روی سطح لوله را می‌پوشاند که این کار موجب می‌شود تا لوله در برابر عوامل محیطی، زنگ زدگی و خوردگی به شدت مقاوم شود. اما یکی از مشکلاتی که لوله گالوانیزه دارد، این است که تنها ایجاد یک خراش و یا ضربه محکم روی لوله گالوانیزه می‌تواند تمامی این مزیت‌ها را تحت تأثیر قرار دهند. از همین رو لازم است لوله گالوانیزه نیز برای افزایش استحکام و مقاومت عایق کاری شود. یکی از بهترین روش‌های عایق کاری لوله‌های فولادی گالوانیزه استفاده از پشم سنگ است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    26 مهر 1402 - 11:52
    بازدید : 50

    عایق رطوبتی بر پایه ی نانو جهت آب بندی بام : عایق نانو پشت بام عایقی است که در آن از فناوری نانو استفاده شده باشد، در حال حاظر این نوع عایق ها جدید نوع عایق در بازار هستند که ویژگی هایی از قبیل مقاومت و نفوذ ناپذیری بسیار بالا و ترمیم سریع و آسان محل آسیب دیده را دارند. این نوع عایق به نیرو انسانی متخصص نیاز ندارد و شما می توانید به راحتی برای عایق بندی پشت بام خود از آن استفاده کنید. برای عایق کاری با مواد نانو نیاز به هیچ نیروی حرارتی و عملیات های سخت و طاقت فرسا نیست. تنها باید سطح کار تمیز و عاری از گرد و غبار باشد. رنگ های نانویی همانند رنگ معمولی با قلم مو، غلتک و پیستوله قابل اجرا است. قبل از انجام کار باید سطح را کاملاً تمیز و خشک و سطح‌های ناصاف را آماده نمود، سپس نانو رنگ عایق رطوبتی را بصورت کاملاً یکنواخت روی سطح پوشش داد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    25 مهر 1402 - 10:18
    بازدید : 51

    انواع کاربردهای پوشش ضد خوردگی بتن و فلزات : فرایند خوردگی (Corrosion) یک فرایند شیمیایی و یا الکتروشیمیایی می باشد و از عوامل اصلی تخریب سازه ها در نقاط مختلف جهان است که موجب کاهش ظرفیت باربری و دوام سازه ها و عملکرد تأسیسات می گردد. کلیه ی زیر ساخت ها مانند تصفیه خانه ها، نیروگاه ها، پالایشگاه ها، مجتمع های پتروشیمی، سازه های دریایی، ساختمان‌ها و دیگر سازه ها ممکن است در معرض عوامل مهاجم و خوردگی قرار بگیرند. بی توجهی به پدیده ی خوردگی و گسترش آن موجب خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی می گردد. از این رو بهبود دوام و مقاوم سازی سازه های آسیب دیده امری اجتناب ناپذیر می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    24 مهر 1402 - 11:34
    بازدید : 47

    قیمت نانو عایق رطوبتی رنگی نما در گوهردشت : عایق پلیمری – سیمانی رنگی نما بصورت دو جزئی بوده که جزء اول بصورت پودری و جزء دوم مایع می باشد و پس از مخلوط و اجرا روی سطوح ، خصیصه یک پوشش الاستیک آب بند را روی سطح ایجاد نموده و به عنوان عایق ضد آب کننده و قابل انعطاف روی نماهای بیرونی مورد بکارگیری قرار می گیرد . این محصول رنگی بوده و علاوه بر ایجاد سطح سیمانی و عایق روی سطح ، نمای رنگی و زیبایی نیز به نمای ساختمان خواهد داد . در بسیاری از موارد توقع کارفرمایان علاوه بر عایق کاری ، رنگ نمودن سطح نیز بصورت هماهنگ می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    23 مهر 1402 - 10:42
    بازدید : 52

    کاربرد عایق بیرنگ آبگریز چوب نما : نانو چوب یک محصول فناوری نانو است که کاملا سازگار با محیط زیست است. وظیفه آن محافظت از چوب در برابر باران، خاک، نور خورشید، رطوبت، خزه، و غیره است. نانو پوشش آبگریز چوب باعث افزایش دوام و طول عمر سطوح چوبی می گردد. پس ازاجرای ضدآب چوب هورسان، یک لایه نامرئی روی چوب ایجاد شده که مانع ورود رطوبت به سطح چوب شده وهمچنین باعث ایجاد مقاومت خیلی زیاد چوب درمقابل تنش های شیمیایی می گردد. نانو چوب فاقد سیلیکون و یا هرگونه مواد شیمیایی مضر و یا سمی دیگری است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    22 مهر 1402 - 12:10
    بازدید : 51

    جلوگیری از رطوبت و نشتی توسط عایق های نانو  : در سال های اخیر، رنگ ها به عنوان یکی از مهم ترین موارد استفاده شده در فناوری نانو می باشند که می توان متناسب با صنایع مختلف آن ها را انتخاب و در نهایت استفاده کرد. از عایق های رنگی نانو می توان برای رنگ آمیزی و عایق کاری انواع نما، پشت بام و استخر جهت جلوگیری از رطوبت و نشتی استفاده کرد. در واقع عایق های رنگی، هم رنگ و جلای ویژه‌ای به سطح می بخشند و هم به عنوان عایقی مناسب برای سطوح می باشند. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ساختمانی پشت بام آن است که به دلیل ریزش باران و برف باید به خوبی عایق بندی شود. عایق‌هایی که در گذشته برای عایق کاری سقف پشت بام مورد استفاده قرار می‌گیرند، مانند ایزوگام هر چند سال یکباری به تعمیر و تعویض نیازمند بودند. ولی امروزه با روی کار آمدن عایق‌های نانو دیگر نیازی به تعمیر سالانه آن‌ها نیست. با استفاده از این عایق می‌توان به بهترین حالت ممکن سقف پشت بام ساختمان‌ های مختلف را عایق بندی کرد. به این ترتیب در فصول سرد سال دیگر نگران نفوذ برف و باران نبود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    19 مهر 1402 - 12:6
    بازدید : 65

    درزبندی کلیه سازه های بتنی و سطوح آسفالته : ماستیک محصولی است که از آن برای آب بندی استفاده می ‌شود. یکی از ویژگی ‌های مهم و مثبت ماستیک‌ ها این است که پس از کیورینگ نیز حالت انعطاف پذیر خود را حفظ می‌ کند. همچنین ماستیک بر روی سطوحی از جنس دیگر نیز قابل استفاده است. بر روی سطوحی از چوب، آلومینیوم، شیشه و سنگ مرمر نیز می ‌توان از ماستیک استفاده کرد. برخی پیمان‌ کاران از ماستیک به عنوان نوعی اتصال دهنده استفاده می‌ کنند. به طور مثال از آن برای اتصال پنجره ‌ها به سازه ‌ی اصلی ساختمان استفاده می شود. ترک‌ های موجود در حمام و دستشویی را می ‌توان به وسیله‌ ی ماستیک پر کرد تا از درز آب و رطوبت جلوگیری شود. در کفپوش‌ ها و کف بام نیز از محصولات مختلف و متنوع ماستیک‌ ها می ‌توان برای درزگیری و آب بندی بتن استفاده نمود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 مهر 1402 - 10:53
    بازدید : 56

    تولید قیر از وکیوم باتوم جهت جاده سازی : وکیوم باتوم ماده اولیه تولید قیر و نفت کوره است و 70 درصد ماده اولیه نفت کوره نیز VB است، همچنین بالای 90 درصد تولید نفت کوره کشور در نیروگاه‌ ها استفاده می‌شود. وکیوم باتوم پایین ترین لایه پالایش نفت خام میباشد که در انتهای برجهای پالایش نفت خام قرار می گیرد و یا به عبارت ساده تر وکیوم باتوم ته مانده تقطیر نفت خام می باشد که تمام مواد سبک و سنگین آن گرفته شده است و در گذشته نه چندان دور وقتی نفت خام را در پالایشگاه تقطیر میکردند و این ته مانده که دیگر مواد نفتی از آن استخراج نمیشد به عنوان لجن نفتی و ماده ای بلا استفاده بدور انداخته میشد و بعد ها با پیشرفت تکنولوژی و گسترش راه ها و جاده ها و نیاز بشر به ساخت آسفالت و تولید قیر از وکیوم باتوم برای جاده سازی کم کم به ارزش این ماده نفتی پی برده شد و بطوری که امروز به وکیوم باتوم  طلای سیاه میگویند، برای تبدیل وکیوم باتوم به قیر ابتدا آنرا به برجهای هوا دهی و حرارت منقل کرده و بعد از مدت معین تبدیل به انواع قیر با گرید های مختلف می گردد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    17 مهر 1402 - 12:16
    بازدید : 60

    کارایی چسب های ماستیک درزگیر آب بندی در انواع صنایع : ماستیک نوعی ماده با الاستیسیته بسیار بالا می باشدکه جهت درزگیری، عایق کردن و آب بندی انواع درزه به کار می رود از ماستیک می توان جهت آب بندی انواع تونل ها کانال ها و لوله های بتنی انتقال آب، استخرها و مخازن آب، درزه های اطراف پنجره ها، پیاده روها، پارکینگ ها، باند فرودگاه، آکواریوم و انواع مختلف درزه دیگر که در انواع سطوح بتنی، سنگی، آجری، فلزی و سایر مصالح ساختمانی ایجاد می شود، یکی از پر کاربرد‌ترین ابزاری که در ساختمان‌سازی از آنها استفاده می‌شود، چسب‌ها هستند و جزء مهم‌ترین ارکان برای اتصال قطعات ساختمانی به یکدیگر محسوب می‌شوند. چسب‌های ساختمانی امروزه به یکی از مهم‌ترین متریال‌های ساخت و ساز تبدیل شده‌اند. فرمولاسیون این نوع چسب‌ها هر روز در حال پیشرفت است به گونه‌ای که امروزه تقریباً تمامی فضاهای ساخت و ساز را می‌توان با استفاده از آنها بر پا نمود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    15 مهر 1402 - 12:58
    بازدید : 48

    تولید و عرضه انواع چسب ماستیک ضد اسید pus1500: ماستیک یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد و انواع مختلفی دارد. از جمله انواع آن می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا، ماستیک قیری سرد اجرا، ماستیک پلی یورتان، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی، ماستیک پلی سولفید و … می باشد. ماستیک کاربردهای متفاوتی در صنایع غذایی، دارویی، آرایشی بهداشتی و ساختمانی دارد. در این مطلب به بررسی کارایی ماستیک در صنعت ساختمانی به عنوان عایق رطوبتی ، چسب و درزگیر می پردازیم: ماستیک بعنوان پرکننده ضد آب و درزگیر مورد استفاده در ساختمان: در اصل، ماستیک فقط یک ماده ارگانیک بود، اما امروزه این ماده اغلب مصنوعی بوده و به اشکال مختلفی ارائه می شود، از نازک تا کاملاً ضخیم و معمولاً در یک لوله مخصوص مواد آب بند کننده و درزگیر قرار می گیرد، دقیقاً مانند درزگیر سیلیکون.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    10 مهر 1402 - 11:16
    بازدید : 64

    مزایای اجرای عایق های حرارتی در لوله ها : اگر هدف کاهش هزینه های گرمایش آب است، پس عاقلانه است که لوله های آب گرم را در هر کجا که به آنها دسترسی دارید عایق بندی کنید. این امر به جلوگیری از تابش گرما از لوله های آب گرم کمک می کند و ممکن است به شما امکان دهد تنظیم دمای آبگرمکن خود را کاهش دهید. اگر هدف از عایق کاری لوله ها از بین بردن تعریق و رطوبت لوله است، این لوله های آب سرد هستند که بیشترین نیاز را به عایق دارند. هنگامی که لوله های سرد در معرض هوا با هوای گرم و مرطوب تماس می گیرند، میعان می تواند روی لوله ها ایجاد شود. این تراکم ممکن است چکه کند و بر روی کف ها به گودال برود، یا ممکن است به سطح کلی رطوبت بالا، به ویژه در زیرزمین ها کمک کند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    8 مهر 1402 - 10:39
    بازدید : 38

    فروش بهترین پوشش های مقاوم در برابر خوردگی مخازن : عایق­ کاری مخازن موتورخانه: به طور کلی به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی (عایق حرارتی)، جلوگیری از آسیب دیدن قطعات در اثر خوردگی(عایق رطوبتی) و یا جلوگیری از نفوذ صدا (عایق صوتی) از عایق­کاری استفاده می­گردد. عایق­کاری در بخش­های مختلف یک ساختمان از در، پنجره، دیوارها، کف و سقف گرفته تا لوله­های انتقال آب وکانال­های توزیع هوا قابل اجرا بوده و می­تواند تا حد زیادی موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه­ های اقتصادی گردد. عایق­کاری سطوح داغ یکی از ساده­ترین و مقرون به صرفه ­ترین روش­های افزایش بازدهی انرژی است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    5 مهر 1402 - 8:46
    بازدید : 44

    قیمت عایق کاری دیوارهای ساختمان با پوشش حرارتی : قیمت عایق کاری ساختمان در بازار خدمات ساختمانی به شرایط و عوامل متفاوتی از جمله محل عایق کاری، نوع عایق (عایق حرارتی، عایق رطوبت)، متراژ کار و ... بستگی دارد. به هر میزان که این شرایط تغییر کند، هزینه عایق کاری متناسب با این عوامل متغیر خواهد بود. داشتن یک ساختمان ایمن با طول عمر بالا ارزش هزینه برای عایق کاری آن را دارد. با یک هزینه مناسب برای عایق کاری، موجب کاهش هزینه‌های نگهداری و ترمیم مجدد عایق کاری در سال‌های بعد خواهید شد و همچنین مواردی همچون کاهش رطوبت، کاهش تبادل دما با محیط بیرون و ... را تجربه خواهید کرد. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    دوشنبه 3 مهر 1402 - 13:47
    بازدید : 41

    آب بندی تراس بدون تخریب با استفاده مواد نانو  : به‌ طور معمول کف بالکن‌ ها و تراس‌ های موجود در آپارتمان‌ ها، توسط سنگ، سرامیک و یا کاشی پوشیده شده ‌اند. همچنین کف تمامی بالکن ها قابل شستشو است و به‌ همین دلیل باید از عایق‌ بندی مناسبی برخوردار باشند. زیرا در صورت عدم وجود عایق‌ بندی رطوبتی مناسب در بالکن‌ ها، در هنگام شستشو و یا بارش برف و باران، نم و رطوبت به سطح زیرین و یا به داخل ساختمان نفوذ کرده و می‌ تواند خسارات بسیار جبران‌ ناپذیری را به بار آورد. بنابراین باید تمامی پیمانکاران در هنگام ساخت آپارتمان‌ ها، علاوه‌ بر استفاده از عایق‌ های رطوبتی در بام‌ ها و قسمت‌ های داخلی منازل مانند سرویس‌ های بهداشتی هم حمام‌ ها، تمامی تراس‌ ها و بالکن ها را نیز عایق‌ بندی کرده تا سبب افزایش طول عمر ساختمان شوند. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    1 مهر 1402 - 12:17
    بازدید : 41

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2